I'm Back.

Jag har varit lite upptagen sen sist, fulla huset med familj.
Har varit mysigt, men igår tog det ut sin rätt när vi skulle sova hos Rogers föräldrar, så vi åkte hem istället o vilar upp os någon dag innan vi ska dit för att fira nyår, tydligen.
Jag HATAR nyår, massa falska förhoppnin gar om att saker ska bli bättre osv.
Varje nyår har varit skit de närmaste ¨typ 10 åren, så jag firar inte nyår egentligen. Jobbar helst.
Förra nyår sov jag vid tolvslaget!

Alve gör framsteg. Idag fick han lite banan som han mumsade i sig glatt.
Han testade även nya nappflaskan han fick av Jannike igår, med äpple juice i. Gottigt.

Julen har varit trevlig, massor med god mat o barnen har fått en massa paket.
Alve fick allt han (jag) önskat och MASSA Mer.. han fick matstol, gåstol o fårskinnsfäll som han önskat.
Så massa kläder och skallror osv. Jag orkar inte minnas allt just nu.. haha. Eller skriva upp det.
Jonna, Ella o Moa var nöjda o glada, massa paket med roliga saker.

Jag då... jag fick en tiger matta MED huvud. Så nu behöver jag inte låna Jessicas.

Nu vill herren i huset äta lite...
BYE.

Kommentarer
Postat av: jess

hahahahha sköönast =)

2008-12-27 @ 22:19:43
Postat av: Jeanette

Vi får satsa på gooood mat i nyår och skippa förhoppningarna! Kul att barnen var nöjda med julklapparna. Tilde hade fått glitter som hon och Ella roade sig med att dekorera Tobbe och vårat hem med.....morr. Så glittrigt så =o).

2008-12-28 @ 09:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0