Fluff dagen!

Eller nåt. Haha. Ja, jag har gjort 3 sorter nu, hoppas det blir bra!
Dumle, Marianne och Bilar.

Har umgåtts med några tjejer från baby massagen o deras bebisar!
Mycket trevligt...
Jag är nog lite socialt missanpassad ibland, så det är nyttigt!
Alve tycker att det är roligt med, verkar det som...

Nu ska jag röjja lite här, imorgon blir det kalas.

Jo, Radiotjänst tantskrället ringde nyss, orka henne då?
Kan dom inte bara dra skiten på skatten eller nåt? Seriöst...
Då bryr man sig inte om det lika mkt, hatar den räkningen...


Ähh. nu ska jag inte sitta här o glo, har ju fullt upp!

Kommentarer
Postat av: jess

hahaha dom ringde mig med ...med tur e så svara ja ejj ...imorrn fyller moa år va ?=) fan vi må ses ...jag är duuum ....

2008-12-05 @ 16:15:04
URL: http://pupplisa.blogspot.com/
Postat av: JJ

Hej hej hopp.....

dumle var go hehe....

orkade som inte så jätte mycket hehe....

kram kram

2008-12-05 @ 20:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0