Ett stycke bralla..

... Ska inhandlas imorgon, om jag inte e för fet.
Återstår att se,
Roger, han e snäll han.

Moa har varit såååååå störig idag/ikväll. Hon hatar verkligen att vara ensam med oss, hon har för mkt energi för det.      Lill fia. Men imorgon ska vi åka till Solveig o Lasse då blir det andra bullar, eller vad man säger.
Men hon är helt underbar ändå, trots att man blir knäpp i skallen av hennes tjatande hela dagarna.


Du som har snoitt min internet dosa, Hit med den. Jag har letat överallt utom där den är. Ge mig.....

gollum

Gollum, haha. Han e riktigt HOT! *fzzzz*


Kommentarer
Postat av: jj

nice

2008-12-30 @ 22:24:38
Postat av: JJ

Nu väntar jag på ett nytt inlägg av dej här ju....

vill ju läsa om ditt spännande liv ju hihiii

2009-01-02 @ 21:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0