Det här är ju löjligt.

Kan det gå sämre?? Seriöst?
Nu är minneskortet paj i kameran som Moa förstörde, nog för att kameran är trasig, men det går ju ta kort med den om man trixar lite o får in exakt rätt fokus och får till exakt rätt inställningar osv. Men nä... då dör minneskortet. Yaaay...
Vad är nästa grej? Vill jag ens fundera på det?

Idag var vi på BVC, jag och Alve, Moa hängde med på ett hörn oxå.
Han väger idag 7450 gram, 64.5 cm och hatt måttet minns jag inte. 44 kanske det var eller nåt liknande.
Han har stort huvud i alla fall, det ligger en bra bit över kurvan, men det visste jag redan. Jonna var lika! BVC sköterskan sa att det var ärftligt sånt med, och Roger har ju ganska stort huvud. (Inte onormalt då....)
Hans vikt kurva där gick inte riktigt efter vad den gjort tidigare, men hon sa inget om det så.
Alve är ju nöjd oxå, och hade han varit smal hade jag ju funderat lite... men han är så rund och go så.
Idag blir han 4 månader vår lille go knul!

Imorgon ska Moa vara pepparkaks lucia!
Ni får inga bildbevis på det då. Tråkigt nog!! Har ju inte ens kamera i mobilen så....

Jag är inne i en känslig period.
Vet inte varför, men jag är så jäkla sur. PMS?
Eller är det för att jag är sjuk? Eller är det en blandning?
Att vara hes tär på mig, börjar nästan grina för att jag blir så frustrerad!

Nu ska jag amma o lägga natt ugglan Alve.....
Sen ska jag njuta en 'mamma stund' sen sova!

Kommentarer
Postat av: JJ

hihii han växer lillfisen....

tråkigt att kameran e paj...

hoppas mobilen din kommer snart då!!!



Kram

2008-12-11 @ 09:54:38
Postat av: Jannike

hihii kollade lite efter om jag hittade nåt inlägg på Alves vikt o så o så hittade jag ett här o ser att när Alve var 4månader så vägde han 7450g o 64,5cm o huvud omf 44 cm de alltså 605g mindre o 1,5 cm kortare än Loke e nu vid 3månaders ålder=)

o alla tyckte att Alve var så rund haha...

kram

2009-12-03 @ 01:44:07
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0