Bättre idag.

Idag känns det lite bättre för stunden.
Är kanske för att det är helg nu, det är inte helt fel.
Imorgon får vi besök av Camilla o gänget, sen ska vi fara till Rogers föräldrar o sova över där. Sen är helgen slut!
Sen efter det går barnen 4 dagar till i skolan sen har dem lov till den 7 januari.
Ska bli så skönt att slippa kliva upp på morgonen och passa tider varje dag o så.

Kan någon råna en bank med mig? Det skulle behövas vill jag lova.

Jag har ett mycket ointressant liv idag.

Kan hända det händer något intressant sedan!!!

Kommentarer
Postat av: camilla

Hallå. Jag är med på att råna :-) Behöver kosing till jul, lite smått om det i år. Hoppas vi kan synas nått på lovet. Michelle kommer gärna och sover hos er och Jonna är mer än välkommen hit!!

Fre nästa vecka åker dom till P och kommer hem julafton, sen blir dom här till fre efter Nyår. Så nån gång mellan jul och nyår skulle vi ju kunna passa in tycker jag!? Vad hittar ni på på nyår då?

Själv blir vi väll hemma.

Hoppas allt är bra.

Massor av kramar C.

2008-12-13 @ 15:50:37
Postat av: Anonym

me to!!

2008-12-13 @ 19:19:25
Postat av: Åsa

det va jag som ville råna med er! =)

2008-12-14 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0