Rubrik?

Imorgon är det begravning. USCH vaed jag hatar sånt, så himla jobbigt.
Gruvar mig, kommer väl sova som en kratta inatt.

Tvättar ikväll, vilket är ett av det tråkigaste jag vet.
Det är ju skönt att ha massa rena kläder, men det tar ju sån jäkla tid alltså.
Jag skulle ha haft en tork tumlare egentligen. Det skulle ha varit skönt med en rejäl tvättstuga med massa tork möjligheter och bänkar och en tvättkorg för varje kategori... Rött, svart, vitt, sängkläder osv...
Men det lär ju kanske hända om en sisådär hundra år. Men det är en dröm jag har och om jag skulle vinna pengar någon gång skulle jag bygga ut till en tvättstuga/grov ingång. Intresseklubben antecknar!

Något ännu mera intressant är att jag fyllt upp akvariet i Moas rum nu, den som varit här vet ju hur länge det stått tomt! Så nu ska vi shoppa fiskar om några dagar.

nä, orka.

Kommentarer
Postat av: Puff

Bara kramas på dig.

2010-09-03 @ 10:33:11
Postat av: Mamma till Loke

Tänker på er imorn....



ja men de e ju alltig gött att kunna få kläderna torra på en gång annars så lessnar man...

haha de var på tiden att akvariet fick lite liv igen haha



KRAAAm

2010-09-03 @ 16:11:54
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Mamma till Loke

tackkkkk

2010-09-03 @ 22:37:14
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Cecilia Nyström

Usch, inte kul med begravning :( Hoppas den var fin.

Kram

2010-09-04 @ 09:47:28
URL: http://pippilula.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0