plopp plopp.

Begravningen var jätte fin. Lilla Momma...
Kom mycket folk också, såna man aldrig träffar annars, det var ju trevligt.

På måndag ska jag klippa mig, otroligt nog
Minns inte ens sist jag var till frisören så det ska bli skönt.
Gör ju absolut ingenting med mitt hår nu heller mer än att sätta upp det. Skulle ju vara roligt att ha lite mera frisyr, så nu ska det huggas hår. Kommer nog ta en bra bit på långden med, det är ju bara hår. Det växer ut igen.
Tycker mest att det är ivägen nu, det är för långt.

I natt fick Alve världens krupp anfall, lill skrutten.
så vid 5 snåret imorse gick vi ut och spenderade en stund på gården. Kammade hunden och lite sådär.
Spännande morgon nöje vid den tiden, verkligen.
Grannarna måste ju tro att det är något fel på oss ;oD
Kruppandet blev lite bättre i typ en kvart, sen kom sjölejonet i min lill skrutt fram igen.
Han har ju luftrörs vidgande hemma, men han vägrar att inhalera, så hur ska jag få honom att göra det utan att skrämma livet ur ungen?

Nä, nu blire ryggläge i soffan en stund. BYE!

Kommentarer
Postat av: Puff

Skönt att begravningen gick bra.. om man nu kan säga så. :/

Det är aldrig skoj när man inte få i dem medicin som de behöver, bajsjobbigt rent ut sagt. :(



KRAAAAAAAAAM!

2010-09-04 @ 21:54:51
Postat av: Åsa

Var väldigt längesen jag var inne här nu, läste om lill momma, beklagar verkligen! Träffade Frankie Boy i lördags =) Det väckte lite minnen kan jag säga! Tycker vi ska försöka ses något! Du, jag frank, stefan, maria! Vi som hängde du vet! =) Skulle vara sjukt kul. Ta en kaffe eller en cider någon kväll! Vad tror du om det!!?? KRAMAR I MASSOR! /Liten

2010-09-06 @ 19:04:03
Postat av: Lina

Tack gumman!



Jaaa, det tycker jag verkligen vi ska göra! Har inte träffat nån av er på evigheter.

2010-09-07 @ 07:10:26
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: Mamma till Loke

Hihii ja men visst jätte härligt hade vi de=)



Kram

2010-09-09 @ 12:22:05
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0