Jooorå.

Rullar på. Jobbar, sliter och slappar.
Är så jäkla sugen på paltbröd, fläsk och vitsås. :o)
Jag brukar bli nedröstad direkt när jag önskar det till middag, men ibland bara måste jag köpa det utan att fråga någon innan vad vi ska äta för middag :o)
Idag när jag skulle köpa blöjor till Alve tänkte jag att 'nä, jag ska inte köpa up&go nu' sen när jag kommer ut till bilen har jag likförbannat tagit ett jäkla up&go. Inte för att de är dåliga, absolut inte.
Men på natten räcker de inte riktigt till och jag tänkte vara smart & köpa 'vanliga' nu och up&go när barnbidraget kommer. Så... varför gör Libero sina blöjpaket typ exakt likadana? Och varför lägger affären inte up&go och vanliga blöjor mer separerade från varann?
Jaja, ungen har ju blöjor iaf, huvudaken.
Det hade han inte imorse när Roger ringde i smått panikartat tillstånd och påpekade att det inte finns en enda blöja i hela huset. Potta Roger... Potta! :o)

Alve har förresten nääästan slutat med nappen, han vill ju såklart ha den om han ser den, men kan sova utan och sådär. Nån dag får han göra sig av med de han har kvar.
Blöjor försöker vi lite smått att ta bort med, häromdagen sprang han faktiskt till pottan och kissade i den istället för golvet. Men sen tycker han ju att det är lite roligt med, han kan gå dit, klämma ut några droppar för att få hälla i toaletten och spola :oD
Stor kille snart!

Nää. Nu ska jag surfa vidare.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Duktig Alve :) du får skicka tillbaka han till uppsala på träningsläger hehe

2010-09-16 @ 10:28:59
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Postat av: Mamma till Loke

fan vad de e olika på barn.

till loke så funkar inte dom vanliga blöjorna på natten för då kissar han igenom dom uppe vid kanten o up&go är de som funkar BÄST..



men jag håller med dej att man ser inte nån vidare stor skillnad på dom man måste kolla jätte noga när man tar typ...=/



TRÄFFAS SNART SÅ SLUTA JOBBA SÅ JÄVLA MYCKET....=D



kram

2010-09-16 @ 15:01:26
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0