Härmapa.

Jag härmar Sofie =)

STEG 1


Namn: Lina

Födelseplats: Östersund.
Bor: Stocklunda
Ögonfärg: Grön blå

Hårfärg: Brunt
Skostorlek: 39

Civilstatus: Sambo

Höger eller vänsterhänt: Höger



STEG 2

Skor som du bar idag: Rutiga tygskor

Dina svagheter: Självkritisk?

Rädsla: Att något ska hända min familj



STEG 3

Första tanke när du vaknar: 'Men en stund till....'

När somnar du: Oftast 22.30



STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola

McDonalds eller Frasses: McDonalds

Vans eller Converse: Converse

Lipton Ice Tea eller Nestea: Öhh...

Choklad eller vaniljglass: vanilj med strössel =)



STEG 5

Svär du? Galet mycket för mycket.

Sjunger du? När jag är själv.

Duschar du varje dag? varannan.

Röker du? Nej

Gillar du skolan? ja det gör jag.

Har du bra självförtroende? I vissa saker, ja.

Kommer du överens med dina föräldrar? Ja, det gör jag.


STEG 6

Har du under den senaste månaden..


Druckit alkohol ? Nej

Rökt?: Nej

Shoppat: Ja, för mycket.

Ätit en hel ask müsli? haha. NÄ!

Ätit sushi? Nä.. Det är äckligt.

Stått på scen? Nä... haha

Skejtat? HAHAHA

Bakat? hmm.. Nä.

Stulit? Nä, inte det heller.

Rakat dig? Ja det har jag iaf gjort.

Kysst någon? Ja

Kramat någon? Japp.

Haft sex? :o) Ja.



STEG 7

Har du någonsin..


Däckat eller varit jättefull? haha.... har väl hänt.

Varit full? Hmm.. ;oP

Blivit kallad hora? vet inte.

Blivit nerslagen? Näe.


Busring någon? ja.. Men det är väl ca 15 år sen sist.

Gjort något som du ångrade? JA!

Fått IG i nått ämne eller på något prov? Ja.

Kastat en sten på nån ruta? Inte vad jag minns.


STEG 8

I framtiden..


Namn på barn? framtida barn... Har många tjej namn men inga kill namn typ. Love är så himla fint tycker jag. och Ebba.

Hur vill du dö? Lugnt och fridfullt.

Vad vill du bli när du blir gammal? Bull momma.



STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för? Mina barn

Antal CD-skivor du äger? Noll tror jag

Antal piercings? 0

Antal tatueringar? 3

Hur många gånger har du varit med i tidningen? vet inte. några gånger.


STEG 10

Vad ska du göra i sommar? Slappa.

Vad ska du göra i vinter? Skotta snö

När tar du studenten? Aldrig

Vad gör du efter gymnasiet? Är mamma =)

Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Ja

Vad händer till helgen? Ska jobba

Vad vill du helst göra nu? Slippa huvudvärken



STEG 11

Vill du ha pojk/flickvän? Har.

Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Ögonen

Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? Öhh... haha. I'm OLD!

Vem är den perversaste person du känner? hahaha... Peter.

Hur många gånger har du varit utomlands? Utom norden 2.

Vilket land är bäst? Vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0