Nästa blogg tips :o)

Sofie har önskat ett inlägg med några av mina favoriter!

Min favorit tidning:



Eftersom jag sällan köper och läser tidningar var det svårt att komma på någon.
Men eftersom NÄR jag köper en tidning blir det någon av 'Vi Föräldrar' tidningarna, det finns ju flera olika.
Sist blev det junior - om barn mellan 6-12 år eller nåt sånt.
Fast jag har inte läst klart den, haha. Brukar mest köpa såna här tidningar för att jag gillar att läsa om tex barnklädes test, löjliga rekommendationer som bara slavar följer och sådär. Men visst står det något vettigt emellanåt. Men hur barn beter sig vid tex 8 års ålder, det märker jag både med eller utan tidning ;oP

Min favoritfilm utan tvekan *trumvirvel*



OJ OJ, vilken underbar film. Sett den såååå många gånger och blir inte less på den.
Nu var det tyvärr alldeles för länge sen jag såg den sist :o(
Minns när jag bodde i Lugnvik och Jag och Åsa tittade på den här underbaringen varje jävla kväll, haha. Vi njöt, lipade och njöt lite till. Sjukt bra enligt mig!

Min favorit rätt. Svårt eftersom jag verkligen ÄLSKAR god mat.
Men om jag skulle äta samma maträtt i 1 månad skulle jag utan tvekan välja :


Just för att det går att variera så himla mycket, och för att det är så himla gott.
I min taco brukar det helst vara ett hårt bröd, trots att jag alltid börjar med ett mjukt (!?) och köttfärs, ost, lök, bananer, guacamole, gurka, stark eller tropisk salsa, lite grönsallad och ibland tomater.
Men, variation som sagt. Vissa har ju tex jordnötter i och det har jag aldrig provat. Är det gott?
Vad MÅSTE Jag ha i min taco nästa gång?

Kommentarer
Postat av: sofiiiz

Prova att ha i lite vitlök?



Nästa inlägg ska handla om när du och Roger träffades, lite historia om vart du kommer ifrån och vart/vilka platser du har bott på.

2010-10-29 @ 18:32:37
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Postat av: ida eriksson

du ska skriva ett inlägg om mig!

2010-10-30 @ 11:13:08
Postat av: Jennie

Visst är det mums med bananer i!! Har jag också, och en klick gräddfil!

2010-10-30 @ 12:07:14
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: Therese

Haha så bananer blidde en favvo endån!:P faktiskt en hel del som börjat med bananer efter att introducerat dom! det e sjukt gott! men jag verkligen HATAR varma bananer!

2010-10-30 @ 12:33:52
URL: http://mammathess.blogg.se/
Postat av: Puff

Bananer, ve och fasa! BLÄ! :P

Jordnötter i tacos är asgott, vi ha det alltid till! Ibland gör jag quacamole, och de ggr jag inte orkar blir bara tärnad avokado, asgott det med. Och oliver är gott. Och gräddfil, eller vitlökssås. Och majs måste man bara ha. Och NÖTTERNA. Mmmmmmm. Nu blev jag hungrig.

2010-10-31 @ 01:14:18
Postat av: Lina

Sofie - Vitlök brukar jag ha i köttfärsen.



Ida - oki, jag får göra det... snart.



Jennie - Jaaa jätte gott. Kom och äta tacos med oss nån dag vet jag! Vore väldans trevligt.



Therese - Jaa, nu ere bananer varje gång.



Mari - har du testat med bananer? Jag sa oxå BLÄÄ innan jag testat ;oP Jordnötter måste jag testa. Oliver tycker jag inte om, fast det kanske är värt att testa i taco? Jag gillar ju inte banan som det är heller.. Gräddfil brukar vi ha, men jag tycker inte om det heller, haha... men med lite sötsur sås i eller taco sås blandat så blir det gott. Vitlökssås har jag börjat köpa nu med, men svårt att hitta någon god köpe sås. Ska göra egen n'ästa gång.

2010-10-31 @ 13:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0