Skräp mage.

Usch vad ont i magen jag haft de senaste dagarna.
Men idag har det blivit lite bättre iaf, inte kroniskt ont utan bara ibland.

Imorgon jobbar jag 7-11.30 vilket känns alldeles lagomt att börja veckan med.

Idag har vi varit till stan med Alve och Ella, var till Barnens Hus så skruttisarna fick visa vad de ville ha i julklapp.
Sen när vi kom hem så kom Rogers föräldrar hit med de andra två skrot ungarna, vi gjorde tårta och Jonna bakade en socker kaka med Ella. Kul när tjejerna fixar att göra det själva, super god blev den.
Sen middag och gott farsdagsfika.
Jag gjorde en super mega god bärtårta, jag älskar bär :o)

Nu är jag trött, ögonen svider och tvätten ska hängas.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma till Loke

Ja men visst de ska bli jätte skoj...=D

2010-11-15 @ 16:50:23
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0