Magsjukans dag.

Moa är magsjuk, det är ju utan tvekan den absolut hemskaste sjukdomen. Tur att de stora barnen är så stora att kräkorna hamnar i toastolen. Underlättar ju väldans mycket.
Hoppas den lille skrutten klarar sig nu då bara & de andra barnen. Mamman & pappan vill inte heller ha någon magsjuka. Så den som bestämmer det vet ju det nu. Tack!
Ätit lite färsk ananas till frukost, verkligen något man borde köpa oftare eftersom det är så himla gott.
Visst finns det någon pryl man kan köpa som tar bort den där hårda mitten saken i ananasen?
Den är drygast och jag vet aldrig riktigt hur jag ska skära för att få bort den heller eftersom den tekniska delen i hjärnan oftast ligger i viloläge.
Nä, nu ska jag göra mig i ordning inför ett dygns jobb.
TC

Kommentarer
Postat av: Mamma till Loke

Japp de finne en sån grej om du e inne på coop så brukar den vara vid frukten på hyllan där annans brukar vara en plast grej



http://marianova.com/users/monckan/blog/ananas-delare



ser ut typ så....



Kram

2010-11-09 @ 13:34:21
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0