Jobbat galet mycket.

Nu har jag nyss kommit hem från jobb nummer 2, jobbat på 2 jobb sen kl 9 igår morse.
Vill bara lite lätt påstå att jag är trött, mör och OFF!
Har därmed inte så mycket att skriva om eftersom jag inte träffat familjen på 2 dagar och jag har inte gjort annat än att jobba och springa in hos Therese & Dennis för att fika lite och prata skit i typ 3 minuter.

R kom inte in på utbildningen han sökt, det suger väldigt väldigt mycket. Så jag är bitter - mycket bitter.
Men, det kanske är ödet som bestämt en annan destination för hans studier.
Vem vet?

Nää... nu ska jag glo vidare på nätet och sen sova.

Kommentarer
Postat av: Puff

Vad trist. :( Vad är det för utbildning han sökt?

2010-11-11 @ 09:26:45
Postat av: Lina

Elektriker var det

2010-11-12 @ 07:19:41
Postat av: Puff

Ah. Bajs att det sket sig då. :(

2010-11-12 @ 11:34:56
Postat av: Lina

Ja, men suger mer eftersom han hade kommit in om skolan inte hade klantat sig och missat hans personliga brev, som var anledningen till att han inte kom in, att det inte var med. Men han stod iaf som reserv. Precis som att det hjälper... =(

2010-11-12 @ 22:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0