Jag är fasen sjukt glad.

Jag är så himla glad, för vad ska den som är intresserad få veta - snart.
Ska göra något jag aldrig har gjort och aldrig mer kommer göra i mitt liv, så det ska bli så himla roligt.

Hade otroligt trevligt med sällskapet ikväll.
Taco med älgfärs blev så himla gott, dessutom en stark och perfekt vitlökssås till gjorde grejjen :o)
Jonna hade gjort en kladdkaka till efterrätt. Hon har blivit så himla duktig på att baka, definitivt en fördel med att få större barn. Man slipper fixa efterrätten själv!

Alve var så himla gullig idag.
När jag hänger tvätten så kommer han utifrån och säger:

-Ässkling, kom ässkling.
-Vad ska vi göra?
-Kom ässkling, kom hit....
-*fnissar*
Vi går till ytterdörren och då tittar han på mig och säger:
-Gumman, du ka komma ut.

Så himla sött, tror han lyssnat lite på sin far ;oP
Hur som helst var det att han ville visa vad han och pappan hade gjort ute på altanen.
Mammas lill surrkuse ;oP

Kommentarer
Postat av: Puff

C är likadan, 4-5-ordsmeningarna bara sprutar ut och han upprepar typiska fraser.. "Ranse, TYST NU. MAAAAAT" är en favorit. HAHA! :D

2010-11-07 @ 22:35:50
Postat av: Lina

Ja, visst är det roligt med talet. Låter så himla roligt och gulligt när de små små skruttarna pratar nästan som bebisen i Family Guy, haha. 'Nääe, Alve ingen turrtuse' Säger han när jag säger att han är en surrkuse ;oP

2010-11-07 @ 22:44:58
Postat av: Lina

OCH en papegoja är han oxå.... Härmar exakt allt man säger, så man får slå knut på tungan ibland ;oP

2010-11-07 @ 22:45:57
Postat av: Mamma till Loke

HAHA jag vet vad du ska göra haha..



Go gubben!!



Kram

2010-11-08 @ 10:52:42
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Jennie

Få höra nu :)

2010-11-08 @ 11:48:49
URL: http://www.bodne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0