I'm Boring.

Bara jobbar & jobbar. Men snart blir det ändring på det ;oP
Igår var jag ledig iaf, första gången på 8 dagar. Jag tvättade vilket behövdes.. har massor kvar, men inte allt iaf.
Usch, vad jag tycker det känns fel när den liten tjej med Hannah Montana affischer på väggarna ska ha en bebis.
Hon blir säkert en jätte bra mamma, kan ju inte yttra mig om det eftersom jag inte känner henne. Men det känns å himla fel bara....
Massor av de sakerna den här tjejen har i sitt rum är sånt som mina små kluttar till brudar har i sina rum.
Nog om det :oD
Nu ska jag fixa till mig i 3 minuter innan jag far.

Kommentarer
Postat av: jennie B

Varför blir det ändring med det? Har du fått nytt jobb? :-)

2010-11-17 @ 08:38:52
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: Puff

Om hon 14-åringen.. vilka är vi att döma ändå, som fått barn så unga själva? Å andra sidan vet vi också hur naiv hon säkert är. Det kommer att bli svårt och det känns märkligt att en så ung människa ska ta på sig ett sådant ansvar som många vuxna inte ens klarar av.. men jag måste väl tycka att hon försöker göra det bästa av situationen.

2010-11-17 @ 09:45:10
Postat av: Mamma till Loke

Ja de kändes jätte bra att de gick så bra att jobba..

ska ju jobba på fredag med =D



Usch tycker så synd om barn som inte fått veta bättre om att de inte är en dans på ROSOR att ha en liten bebis...

visst många klarar de säker jätte bra men ändå lek av dej först sen skaffa barn e mitt tycke iaf...



KRAM

2010-11-17 @ 11:20:47
Postat av: Lina

Jennie Pennie - ;oP



Mari - Nä, så tänker jag med, framgår ju inte ett dugg av mitt inlägg såklart ;oP

Men som sagt, jag tvivlar inte på att hon blir en bra mamma. Men, jag tycker ändå det känns 'konstigt' när en tjej som inte gått ut högstadiet ens ska få barn. Hon är bara några månader äldre än Ida(lillasyster) liksom. och hon verkar göra ett bra jobb utifrån sina förusättningar den här tjejen, det ska jag absolut inte säga att jag inte tycker!

2010-11-17 @ 16:58:11
Postat av: Zabine - Wildasmami

Klart du får :)

2010-11-17 @ 17:19:59
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Becca

Vill du vinna ett valfritt snyggt nattlinne från toplady.se?

Gå in på min blogg för att se hur du är med och tävlar:http://beccanorman.blogg.se/2010/november/tavling-vinn-valfritt-nattlinne.html#comment

2010-11-17 @ 21:58:37
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Mamma till Loke

Ja men visst han gillar ju att vara på dagis med så de känns ju bra när man måste lämna han haha...

De ska jag göra jobbar du på måndag=??? Hehee..

annars så får du gärna ta han då =P



nä men jag hoppas att dom hör av sig mer nu bara =)så man får jobba mycket...

Kram

2010-11-20 @ 10:58:03
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0