Dag 05 – Vad är kärlek?

Min dagar hamnar inte exakt på varje dag, men vad gör väl det?
Kärlek.
Varför ska den här vara med?
Är det ens någon som tycker det är intressant och vill veta vad kärlek är för mig?
Det finns ju så sjukt många olika sorters kärlek för mig, och i olika grad.
Familjen=villkorslös kärlek, den tar aldrig slut.
Det spelar ingen roll för mig om familjen gör något urbota korkat eller säger något dumt, kärleken är preciiiis lika stark och den kommer finnas i samma grad hela livet för mig.
Vänner= stark kärlek, men många vänner är 'tillfälliga' och de vänner man älskat och haft som väldigt nära vänner försvinner ofta. De riktiga och äkta vännerna finns ju självklart kvar och det tar lååååång tid innan jag älskar en vän såpass mycket att jag ens kan säga att jag älskar denne.
Men, det är bara för att 'älskar dig' är och betyder så himla mycket för mig. Hur kan man älska någon som man känt 3 månader och fikat med en gång i veckan? Typ....
mer då?
hahaha....
jag är så kass på sånt här så vi skiter i det va?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Mamma sa till mig när jag var liten och gjort nåt dumt: "Jag älskar dig, men inte allt du gör."



Min mamma är smart. Jag älskar henne, och så är hon min bästa vän.



Vänner kommer och går. Jag tycker det är jävligt jobbigt.. Men man växer ifrån varandra, eller flyttar isär. Men riktiga vänner finns ju alltid, när man inte hörts på 6 månader och ringer upp plötsligt, så är man bästa polare igen! Såna vänner har jag två av. De växer inte på träd...

2010-12-21 @ 22:31:09
URL: http://artclose.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0