Dag 02 – Min första kärlek

Får man passa på den här?
Jag minns inte riktigt faktiskt... om det var Johan kanske? När vi var små typ 7-8 år kanske.
Men då var man ju kär i alla killar i samma ålder nästan, sen att vi bodde i urskogen och gick byskola och hade 4-6 elever i samma klass gjorde ju inte direkt att utbudet var speciellt stort.
Jag har alltid haft svårt för att bli kär, alltid liksom 'varit kär' för att det ska låta bra, dvs trånat efter nån snygging för att alla andra tyckte att det skulle vara så. Men själv brydde jag mig inte alls egentligen.
Jag tyckte mest att de flesta killar var störda eller så blev jag kompis med dem...
Men, min första pladask kärlek var nog Rikhard, han var ett as... men sällan man hittar en kille som inte visar sig vara det på första försöket ;oP Han var världens finast just då i alla fall :o)
Jag var vääääldigt kär, han lekte bara och livet tog slut några dagar när han gjorde slut eftersom han kanske insåg att det inte var någon rolig lek - det där med andras känslor. Eller något.
Tur att jag var ung och repade mig fort :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0