Teater o lite annat.

JAA, avslutnings kläderna är inhandlade, SKÖNT!
Nu är det bara 2 koftor eller nåt över och skor kvar. Men det största och jobbigaste är klart och tjejerna blev nöjda!
Gick på stan med Jannike först (och Lena o skruttarna) sen träffade jag en väldigt gravid arbetskamrat och då blev det lunch, fika och shopping. :o)

Sen hem och kika på KamomillaStad teatern som tjejerna var med i.
Alve var som en speedad ekorre i mitt knä, så min koncentration var väl inte på topp tyvärr.
Men teatern var bra, barnen var kanon duktiga.
Blev lite pinsamt för Moa en stund bara för hon skulle dansa med 7 tjejer ur hennes klass och i sista sekund så ville inte en av tjejerna vara med och när det var dags att stå två och två så fick hon dansa själv ;oP
Sedan sjöng de 'hurra' i någon låt. När det blev helt tyst hojtade Alve: HURRAAAA. Lät så himla roligt.

Nu ska jag fördriva den här dagen med absolut inga planer. Lär städa antar jag.
Jobbar inte förrän söndag kväll nästa gång sen är jag jag ledig tills onsdag då jag jobbar ett dygn, sedan jobbar jag inte förrän nästa måndag igen. Skönt, lite semester ;oP

Kommentarer
Postat av: Puff

De kan de där små. :)

2010-05-27 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0