Okej okej.

Jag uppdaterar väl då.

Shiiit vilken skalle bank jag har idag, vart kom den ifrån liksom?
Tur att det snart är kväll och man får sova bort den.

Idag skickade jag Herr R att köpa blommor till altanen, så imorgon kväll kl 21.30 när jag slutat jobba får jag se hur det blev. Spännande. Köpte ju Häng krukor för 2 år sen, NU jäklar ska de användas ;oP
Hur snabb behöver man vara liksom?

Förresten, ska köpa avslutningskläder till girlsen nästa vecka, nån som sett något fint och vill tipsa mig om det?
Jag hittade mycket fint på Lindex när jag var där häromdagen, har 25% på hela köpet på en kupong som jag skulle få av mamma oxå så det vore kanon om man kunde hitta det mesta där.
Nackdelen är ju att storlekarna blir urplockade så himla fort :o(

Alve har börjat bli så himla stor, jätte duktig att prata. Bestämd är han också så det heter duga.
Blir det inte som han tänkt blir han galen.
Låter så roligt med alla två ords meningar som bara kommer mer och mer nu.

Nu snart ska vi börja fixa med Jonnas nya rum, bara hon håller städat i det rummet hon delar med Moa har jag lovat att börja röjja och grejja i det nya rummet. Hon läääängtar massor. Moa vill också ha eget rum nu. Jag hoppas att vi får till det mysigt i båda rummen.
Man skulle ha haft en liten soffa till Moa under loft sängen. Nu står det ju en säng där, men den ska inte stå där när Jonna flyttat till sitt rum. Så en mys hörna med soffa och sådär blir nog bra där hoppas jag.
Ska försöka komma på någon bra klädförvaring till Jonna oxå så hon kan ha kläderna i sitt rum. Man kanske kan göra nåt under sängen på nåt vis!? Med olika fack och sådär i en stooor låda?
Rummet är ju ganska litet, men hon vill ha kläderna där inne tror jag... Får fundera lite på det.
Blir väl nån IKEA lösning kanske, brukar ju alltid finnas compact living grejjer där ;oD

aaa, men nu har jag uppdaterat!


Kommentarer
Postat av: sofie

Toppen med en uppdatering!! :)

2010-05-20 @ 20:40:46
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Postat av: Malla

fabbe hade en säng med 3 stora lådor under - perfekt förvaring MEN dom blev skitdammiga och var jobbiga att städa :P

Nellie har allt sitt i en byrå, vissa rymmer väldigt mkt :)

Hoppas du hittar ngt!

2010-05-20 @ 21:26:31
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Puff

Lindex har en hel del snyggt nu tycker - har iofs inte kollat tjejavdelningen så noga men det jag såg, gillade jag. :) H&M är jag inte lika imponerad över.



Ikea har ju alldeles vanliga, vita plastlådor med lock för typ 99:- som är till för att ha under sängen, det går in två såna under en vanlig 90-säng. Tror nog att Ramses garderob skulle få plats i två såna, med undantag för grejer som ska hänga på galge då. :)

2010-05-22 @ 10:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0