Jag håller vad jag lovade!

Ett inlägg, är jag frisk?
Jag har bara inget vettigt att skriva oftast, inget jag vill dela med mig av i alla fall.
Men jag ska försöka få till något.....

Idag hade Alve läkartid, på sjukan.
Han fick ju en remiss dit i April kanske det var, slutet av April om jag inte minns fel.
Hur som helst så kollades pungen och hjärtat.
Pungen var bra, men skulle följas upp i 2 år för en viss % kunde eventuellt behöva operation, men läkaren tyckte det såg super bra ut nu. Tummen upp för det.
Hjärtat sa läkaren: Det låter normalt *tystnad*.........nästan.
Han ska göra hjärt UL i höst, hon la till att det INTE är något farligt med hjärtat.
Men det låter ju normalt - näääästan...
Vad nu det är, men jag är ju så smidig i hjärnan att jag kommer på sånt efteråt, jaja.
Blir lika imponerad varje gång Alve är hos läkaren, de får fasen göra vad de vill med honom nästan. Han gillar liksom bara läget och är helt tyst och stilla, smidigt som attan.

Själv skulle jag vilja typ träna, eller i alla fall röra på mig, men 'är alldeles för bekväm.
Kanske ska göra ett schema?

2 av bloggarna jag läser har 'barn frågestund' så jag vill oxå.
Ni får fråga mina barn saker helt enkelt.
Ni som inte vet vad det heter och ålder informerar jag följande : Jonna 9 1/2, Ella 7 1/2, Moa 6 1/2 och Alve som snart fyller 2 år. Fråga fråga!

FAAN, när blir det sommar?
Enligt meteorologerna är det inte ens sommar ännu, det har inte varit över +10 5 dagar i sträck ännu, jäkla skit juni kan dra långt åt helvete. Sen lär det bli så stek hett så man knappt kan andas resten av sommaren istället.
Jag vill bo i landet LAGOM! Där det blir 18-22 grader varmt 1 juni och att det håller i sig till sista augusti. MINST!

Är det här ett lagomt lagom blogg inlägg?
god Natt

Kommentarer
Postat av: Mamma till Loke

Jag kan fråga Ella själv nu för jag sitter nästan mitt i mot henne hahaa...



Kram

2010-06-18 @ 11:35:46
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Mamma till Loke

Ja tvär nice....



Haha jo jag gjorde ju de.=)

O nu fick man komma hem till lugnet de e GULD haha... tyst o lugnt.

visst de e skönt med lite stim i bland men BÄST e att vara hemmaaaaa =)

kram

2010-06-19 @ 20:39:26
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Zabine

haha yes it was =)

2010-06-21 @ 11:58:54
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: zabine

Ja den är ju det =) eller hur!!

2010-06-23 @ 03:30:51
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Puff

Jag funderar på hur man tänker kring sina syskon som nästan 10-åring? Kan inte minnas själv hur jag tänkte, nämligen..

2010-06-28 @ 15:15:36
Postat av: Mamma till Loke

jaha o när kommer de nåt nytt då???????



kram

2010-06-30 @ 13:54:51
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Hellyh

Jonna: Har du någon fritidsaktivitet? Och sedan undrar jag hur det känns att vara äldst?



Ella: Vad är det bästa och det sämsta med att ha flera syskon?



Moa: Vad vill du bli när du blir stor?



Alve: Vilken maträtt och dryck tycker du är godast?

2010-06-30 @ 17:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0