Buzzador snack. :o)

Jahopp, jag ville bara förmedla en sväng om Buzzador kampanjen jag är med i just nu.


Det är alltså Neutrogena ansiktstvätt och sminkbottagning.
Jag fick hem de här två förpackningarna och ett gäng med små prover att dela ut till lite folk.
Är det någon som testat Neutrogena förut?
Jag är inte den som brukar köpa sånt här, tyvärr. Men det gjorde mig verkligen positivt överraskad att testa Neutrogena. Ansiktstvätten känns fräsch och luktar väldigt gott.
Sminkborttagningen är bra och skonsam, inget kladd blir det av den heller efteråt.

Sen kan jag ju informera den intressarade att Buzzador söker nya medlemmar för framtida kampanjer som riktar sig till gravida, bebis- och småbarnsföräldrar. (barn under 3 år)
Chansen att komma med i en kampanj relativt snart är ju ganska stor eftersom Buzzador söker efter just det.
Det kostar inget att vara med och kampanjerna är helt gratis, jag har varit medlem i 3 år och fått buzza massa roliga saker - ALLA helt gratis.
Registrera dig gärna, oavsett om du uppfyller dessa kriterier eller ej, man får ju buzza annat än saker riktat mot gravida och föräldrar oxå.
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?&file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Lina_e
Använd dig gärna av länken här ovanför så det framgår att jag rekryterat dig, absolut inget krav, men det vore snällt!
Hur som helst så är det skit kul att buzza och inte alls jobbigt eller svårt.
Det enda krav man har är att självklart berätta för andra om kampanjen och dela ut lite prover och sedan rapportera till buzzador om produkten innan ett visst datum!
Rapporten innehållet ett gäng frågor som tar 5-15 minuter att svara på, inget komplicerat alls.

Kommer ett inlägg sen ikväll skrivet om bara mig, ingen reklam ALLS!
Hörs sen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0