Relativt intressant.

Man ska prata, när man verkligen skriver ut en hint om hur man mår är det helt otroliga 2 personer som orkar kommentera, 2 personer som man inte ens känner IRL. (Tack till er.... Betyder typ hur mycket som helst)
Måste tyda på att man verkligen är helt underbart ensam med andra ord!
Tur att man är en kämpe.....
Kul att när man ramlar ner mot botten, får man göra det själv.
De som läser och inte bryr sig hittar säkert nån anledning till att slippa bry sig.
Jag har säkert inte hört av mig eller så, men det kanske funnits en anledning till det med isf?
Men ofta tänker folk inte längre än näsan räcker, utan fördjupar sig oooootroligt engagerat i annat än att bry sig när någon mår skit. Det är ju jobbigt att fråga hur någon mår och vilja ha det verkliga svaret, inte det ytliga och tråkiga svaret att det är 'bara bra'
Men fine, jag fortsätter att göra det jag gör och jag gör det i min ensamhet, lugnt för mig....
Som sagt, har säkert gjort något för att få vara där jag är nu!

Gnäll gnäll..... Men livet är inte bara det underbara som är enklast att se.
Jag ska snart klistra på det bästa leendet, skriva om trevliga saker osv. Det kommer.

Kommentarer
Postat av: Hellyh

Det är såhär man ser vilka som verkligen är ens riktiga vänner. Hemskt, tragiskt och patetiskt att det ska behöva vara så, att man ska behöva "ropa" efter sina vänner. Men det är kanske lika bra att få det överstökat, för nu vet du ju vem som inte finns där för dej. Men det vet du väl redan eftersom att det uppenbarligen är tyst och ensamt. Då hade väl framförallt IRL-vänner redan funnits där och stöttat dej i svåra tider. Jag önskar sååå att vi bodde närmre... :-(

2010-07-03 @ 00:55:59
Postat av: Mamma till Loke

De e så här de ser ut för dom flesta alla vännerna försviner FORT från en o då sår man där själv o vill man umgås med dom så måste man tydligen vara den som ALLTID ska höra av sig o ligga på.

Jag kan säga att jag har inte orkat höra av mej till nån nästan nu jag går hellre själv med min son än att orka vara en som bara ska ligga i o försöka men sån e jag...

Men jag finns där för mina vänner när dom behöver mej ändå.

Kram

2010-07-03 @ 17:41:20
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Puff

Grejen med människor överlag är att många har svårt att hantera andras kriser. De har ingen aning om vad de ska göra och väljer istället att sticka huvudet ner i sanden. Istället för att fråga hur man kan hjälpa till, eller åtminstone stå rak i ryggen och säga "Jag kan inte hjälpa dig med det här, men ring om du vill fika", liksom.

Människor är fega, alltför ofta. DU är stark nog att skrika rakt ut att du mår kasst och behöver vänner. Det, är fan ta mig strongt.

Puss på dig!

2010-07-03 @ 21:13:17
Postat av: Mamma till Loke

Jo visst e de så...

man ska la inte klaga på de när man ändå har fått de man vill ha=)



Kram

2010-07-04 @ 10:50:37
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Cecilia Nyström

Förstår vad du menar... Skönt att du snart har semester så du får vila lite och bara ta det lugnt. Hoppas att det gör bättre för måendet.

Om du vill så får du gärna maila mig om du behöver spy ur dig massa tankar. Jag har en vän som jag kan göra det till och det är såååå skönt att kunna göra det och få ett gensvar. För min del är det även lättare att skriva hur jag mår och känner än att berätta det med talade ord.

Kram till dig!

2010-07-04 @ 14:30:40
URL: http://pippilula.blogspot.com
Postat av: Jess

<3 livet Lina..ösnkar du kunde komma till mig.

2010-07-04 @ 16:13:34
URL: http://pupplisa.blogspot.com
Postat av: Lina

Tack <3

2010-07-05 @ 10:12:49
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej..kram till dig! Önskar vi kunde ses snart. Till veckan, kan du nån dag?

2010-07-05 @ 23:00:17
URL: http://www.bodne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0