Min vridna hjärna.

Jag måste vara rätt så wierd.
Stod och diskade och kom att tänka på först en sak, sen utveckades det och sen stod jag bara och skrattade åt mig själv.. varför får hjärnan damp ibland?
'Hej vad kul att se dig, jag blir så glad att jag skulle kunna......'
Den meningen kan sluta på så många vis och jag fick nog inte till det bästa, haha.

I onsdags skar jag mig på en glasburk för den som är intresserad, gjorde ont som fan.
Jag tyckte det skulle sys men inte sjuksköterskan.
Jag har fortfarande ont men inte i såret utan på andra ställen i handen.
Så nu har jag fått pronaxen utskrivet och skulle höra av mig om det blev värre.
Hade pytte lite feber och lite höjd sänka, men inget man behandlar eller kollar upp mer än så.
Så nu hoppas jag att ingen led eller så är skadad.
annars säljer jag näven på blocket eller om nån är sugen att köpa?
En högerhand är bra till mycket. :o)

Jag har kommit på bättre sidan av hjärnan nu, mår bättre. Är gladare och det håller säkert i sig ett tag nu hoppas jag. Lagom länge att jag hinenr få energi och försöka vara lycklig över det som faktiskt gör mig lycklig.
Saker jag tidigare varit osäker på känns det som jag blivit mera säker på, så nu ska jag ha en bra semester som snart börjar. Vad ska vi hitta på?
När cashen trillar in på kontot ska jag i alla fall dra med herr R på nåt kul, en mini semester bara han och jag för att komma bort och bara vara ifred en sväng. Behövligt....

Näpp.. Sängen ser skön ut.

Kommentarer
Postat av: Puff

Ibland behöver man komma på att det var bara batterierna som behövde laddas. Ungefär som att längta efter en barnledig kväll och sen bara sitta och sakna ungarna hela kvällen för att det är så tyst.

2010-07-11 @ 22:20:42
Postat av: Mamma till Loke

Hihiii jaa men visst e han min lilla prins..



Gött att du känner dig bättre oxå..

ja ni får ju åka på nåt hotel obara vara ni två=)

Kram

2010-07-11 @ 22:48:55
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Mamma till Loke

Nä de blev ju inte de.. lika bara de för pumpen hade gått sönder så de fanns inge vatten där...

Aja då får ju inte du nån tårta hahahahaaa...

Kommer dom andra då?

Kram

2010-07-13 @ 16:47:51
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Malla

jag kan ockås få helt weird tankar ibland sådär så man sitter och dumler åt sig själv haha

skönt att du känner dig bättre, kram!

2010-07-15 @ 19:51:44
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Mamma till Loke

Tackar....

2010-07-16 @ 20:22:09
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Hellyh

Vad skönt att läsa att du har lite "ups" nu, hoppas det består ett tag. Vilken otur angående skadan, hoppas du repar dej. <3

2010-07-27 @ 21:51:16
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0