Jag är så sjukt jävla duktig!!

... Jag är så sjukt jävla duktig på att bara stänga inne ALLT! Hela mitt liv, jag är så jävla duktig på att bara  proppa mig själv full tills det inte ens kan koka över. Det bara torkar fast och fylls på.
Så, jag är ju i alla fall duktig på något.
Dessutom har jag insett att jag är så sjukligt jävla ensam.
Om jag inte skulle höra av mig till någon alls på flera flera månader skulle det inte märkas.
Jaa, jag jobbar, jaaa familjen bla bla bla.
Jag VET att jag inte har tid, men blir jag mindre värd då?
Uppenbarligen är det så, för här står jag mitt i ingenstans och det spöregnar, jag fryser, är rädd... Åt vilket håll ska jag gå? Är det ens någon mening att skrika? Det kommer ju inte ens luft...........
God Natt!

Kommentarer
Postat av: Puff

Jag skulle märka det. Saknar när du inte lägger upp bilder eller skriver blogg på ett tag. Och dina kommentarer lyser upp åtminstone min tillvaro.

Man får skrapa ur den där intorkade skiten med jämna mellanrum, annars slammar det igen totalt.



kramar på dig mitt i natta från min hörna!

2010-07-02 @ 01:38:22
Postat av: Hellyh

Jag vet hur känslan känns och jag vet hur det är. Du har sett i min blogg senaste tid där jag har varit ärlig. Och dina fin ord värmde mej så mycket och jag säger bara detsamma till dej. <3 <3 <3

2010-07-02 @ 15:45:38
Postat av: sofie

<3

2010-07-02 @ 22:36:40
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Postat av: IDAAA

<3

2010-07-07 @ 19:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0