Fyller jag år?

Idag när jag kom hem från jobbet var det ett 'paket' med posten. Från Mari.
Det var 3 målar/pyssel böcker, Memory, Klistermärken och tofflor till Alve och ett kort. Så himla fint. Både jag och barnen blev hur glada som helst.  Alve gillar sina 'kossa' tofflor. ;oP
En sån här grej var precis vad jag behövde, vet inte ens vad jag ska säga egentligen.
Det är så himla underbart att det finns någon med så himla stort hjärta! TACK!

Roger hade även köpt en parfym. Bruno Banani's Pure Woman. Luktar perfekt.

Jag fick även present kortet på 100:- genom Buzzador på euroflorist idag, hade fått 160 redan av momma i present kort där så det passar perfekt. Blommor lägger jag ju inte ner några enorma summor på själv så.

vad har jag gjort för att förtjäna allt det här?
Det jag just nu känner.. Oj oj..

TACK!

Nu har jag jobbat 36 timmar i sträck, så jag måste sova. God Natt!

Kommentarer
Postat av: Hellyh

Vad härligt att få känna att man finns! =) Det är du absolut värd. <3 Jag önskar att folk kunde göra detsamma för mej, men det är ju bara att drömma vidare if you know what I mean...? ;-)

2010-07-06 @ 22:29:21
Postat av: Puff

Ville bara verkligen muntra upp dig och blev så begeistrad i souvenirshoppen på Kolmården, som sagt.. Är glad om det funkade! :)

2010-07-07 @ 12:27:24
Postat av: Mamma till Loke

Hihii ja men visst är han...=)

Kram

2010-07-09 @ 09:50:42
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Mamma till Loke

haha jo de e la nåt glapp i den jag vet inte...

me de ser bra ut nu iaf..



du den köpta jag på loppis o den var la köpt utomlands nånstans vet ej vart ;)

kram

2010-07-09 @ 23:44:09
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Mamma till Loke

Ja men de e ju ingen vits att skriva nån kommentar i nåns blogg som man inte känner.

för man blir ju typ bara utdömd haha nä men jag skriver till dom jag känner nu o orkar inte ens gå in på nån annans längre....

2010-07-10 @ 18:40:25
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Mamma till Loke

Ja jag la ner den där jävla skiten jag,..

orkar inte längre...



men jag har dej o några flera kvar iaf o de räcker bra nog de =)=)=)=)



KRAM

2010-07-10 @ 23:43:57
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0