Veckans fixar dag!

Idag fixar vi hemma.
Jag har kopplat in ett gammalt tv-spel i Ellas rum.
Tjejerna skulle städa rummet nere så de kan få en dator dit, men som vanligt så leker och läser yr hönorna istället. Så idag blir det ingen dator.... Aldrig känns som rätt ord just nu, för det går INTE fort alls där inne.
Spelar ingen roll om jag är med dem eller inte heller. Jag blir galen på sånt. Men men.

Vi var ute en sväng förut, bilder kommer ikväll.

Nu ska jag fortsätta att städa och grejja.
Fast egentligen vill jag hyra in en städ tant!


Kommentarer
Postat av: Malla

Ja en städtant vorde ngt :P Fast samtidigt jobbigt att ngn annan ska fixa det, men en plock-tant som tar upp allt efter alla, det tar jag gärna :D

2010-02-13 @ 16:07:21
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0