Nämen, otippat!?

Magsjuka - IGEN! Fan vad nice. Alve kräktes imorse igen, 3 dagar sen sist. Underbart.

Det roliga idag är att han bajsade i toaletten imorse, lite roligt.
Han kanske inte blir någon pott unge, han som har en sån stooor o fin potta ;oP
Ska köpa en toalett sits till honom i alla fall, så kanske han blir blöjfri snart. Om inte annat så kanske han inte vill bajsa i blöjan längre, han HATAR det.

Ikväll ska jag vara barnvakt. Mysigt.
Kul med någon annans barn ibland....
Om John är pigg i eftermiddag så ska vi ut och köpa lite presenter till honom och mysa!
Ganska konstigt egentligen, eller kanske inte (?) att man kan tycka om någon annans barn så mycket.
Fast man kanske har speciella band till sina syskons barn?

Idag är det OS för tjejerna, så imorse blev det till att klä på sig ordentligt för tjejerna då de skulle vara ute från 8-lunch. Det skulle vara massa OS grenar. Roligt. Tur att jag hade hunnit köpa pjäxor till Jonna oxå.

Vad vill ni se för bilder?
Bild på huset framifrån kommer, men jag har inte pallat att ta kort på det när det varit så kallt.

Kommentarer
Postat av: IDAAA

kattens nybajsade rövhål vill jag se en bild på ;)

2010-02-26 @ 09:42:47
URL: http://bauwtakladd.blogg.se/
Postat av: Puff

Men är du säker på att det är magsjuka och inte något han ätit då? Kräkningar kan ju vara reaktion på födoämnen med... tänkte jag. Eftersom han kräks sådär sporadiskt.



Jag vill se en bild på ditt kök och kylskåp! :D

2010-02-26 @ 09:51:41
Postat av: IDAAA

nehe, va tråkig du e då!!

ditt nybajsade rövhål då,.. närå :D

2010-02-26 @ 09:52:41
URL: http://bauwtakladd.blogg.se/
Postat av: Malla

Bild på dig? :)

Hoppas han nu blir frisk snart lillstackarn :(

2010-02-26 @ 10:23:11
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Sofie

Ja du, hoppas du älskar mina barn massor sen :) längtar som en tok efter egna nu så, ska bara övertyga peter att han längtar lika mycket innan vi börjar försöka ;)

2010-02-26 @ 17:42:36
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Postat av: Malin

Älskar ju dina barn med :)

2010-02-28 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0