My ass..

Fan vad jag har ont i skinkorna, ischias *muttrar*
Fullt ös hela dagen, jobbat och sen har jag städat sen jag kom hem nu. Men äntligen är tjejernas rum nere klart.
Slängde bort en hel sopsäck med skrot. SKÖNT!

Alla hjärtans dag idag.
Egentligen inget speciellt tycker jag, men barnen har gjort lite kort och nu ska vi strax fika 'alla hjärtans dag fika'.
Jag fick en jätte fin chokladask av Roger, med lyxiga praliner i, så när barnen lagt sig ska jag lägga mig i soffan och äta praliner... Helst bli matad med praliner, men det kan jag förmodligen glömma ;oP

Jonna skulle ju öva mer på skidorna, hon har varit ute och åkt skidor 3 gånger den här veckan - sen i onsdags. Duktig tjej tycker jag, med tanke på att hon HATADE att vara ute förut. Men hon klär på sig och går ut och åker en kilometer varje dag.

Ella flåsar i kvälls gympan:
-Mamma, kan du väcka oss tidigare imorgon?
-Varför det?
-Så vi hinner ha morgon gympa...
Tydligen roligt att ha gympa, haha.

Kommer snart ett inlägg med bilder från igår, och lite från idag.
Roger ska bara lägga in alla i datorn. Jag fattade inte hur man gör.

Kommentarer
Postat av: Malla

Haha morgongympa, inte illa ;) Hoppas du får bli pralinmatad :)

2010-02-14 @ 20:36:28
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0