Lasagne i ugnen + dagens bild!

Smarrigt värre, lasagne är mucho gottigt.

Jag jobbar, så jag tog en bild jag kom åt här!
Anneli ville se bild på vår soffa:


Mattan ska bytas ut, passar inte alls där nu, det ska dit en liten rackare bara.
Tavlan, haha... Ja. Den har bara hamnat där sen har ingen orkat hitta en bättre plats för den.
Soffan är sjukt skön, och sjukt stor. Passar ju perfekt.

Jannike - Bilden du ville se, den kommer aldrig att komma... Jag bäddar VÄLDIGT sällan sängen eftersom jag kliver upp först varje dag och Roger glömmer bort/skiter i det. Så jag har gett upp om att bädda den.
Det är väl om jag isf skulle göra det endast för dig!

Kommentarer
Postat av: Malla

härlig soffa! och skitsnygg tapet!

2010-02-17 @ 17:44:56
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: anneli

Vad fin soffa =)

2010-02-17 @ 17:50:19
Postat av: Mamma till Loke ツ

Men jag vill ju se.....

HAHAA



kram

2010-02-17 @ 22:08:01
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0