Jobbar och jobbar.

Är lite seg nu, så jag ska lägga mig strax, sover så dåligt på jobbet ibland.
Och eftersom Alve klev upp 5.20 idag är inte skallen riktigt med ;oP
Imorgon ska jag vara på BVC med honom 8.30 och ska göra läkar undersökning. Egentligen ska han vaccineras men han hade tydligen feber ikväll så det blir inte.
Men han hade något blåsljud på hjärtat som jag vill kolla upp.
Vet inte ens varför man får det och vad det beror på?
Är det något som kan vara farligt eller är det lätt åtgärdat?

Nä, slut grubblat om det.

Ses imorgon =)

Kommentarer
Postat av: Puff

Det borde vara förbjudet för barn att vakna före kl6 åtminstone.. Blåsljud beror på att det finns ett litet hål mellan kamrarna i hjärtat. Ibland växer det igen av sig självt när barnet blir större och ibland måste man tillsluta det via en operation. Min lillasyster har haft det och har fått operera när hon var strax över året, ganska smärtfritt ändå.

2010-02-18 @ 08:00:38
Postat av: Malla

Nellie vaknada 5!! grr. hon brukar alltid somna om, men icket idag. Nu sover hon dock igen :P

Hoppas det går bra på bvc!

2010-02-18 @ 08:38:24
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0