Jaha, då blir man änka nu då.

För nog har karl fan skaffat en motorcykel...
Bara att höja hans försäkring nu då och hoppas att man slipper använda den.
Jäkla grejjer dom ska hålla på med.
Tur att man är tjej och att en mascara är med intressant.

Ja, så är det.

Tur att man är tjej av MÅNGA andra anledningar oxå.
Eller att man inte är en mentalt störd tjej som skiter högaktningsfullt i andra människors känslor, speciellt de som är nära en och har en betydande del i ens liv. Såna människor (de som är nära) är tydligen de man ska såra mest, om man är en äkta prakt f*tta med ett hjärta av taggtråd.

Kommentarer
Postat av: Malla

oj, kan du inte trimma "ned" motorcykeln så den inte går snabbare än max 50 :P

2010-02-07 @ 07:45:25
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Malin

Har Roger motorcykel körkort?

2010-02-07 @ 18:00:41
Postat av: Hellyh

Min make vill, men jag säger nej, och han säger jo, och jag säger nej, och han säger jo, och jag säger nej och så håller vi på sådär som två 3 åringar och tjafsar. Never gonna happen om jag får bestämma. Usch, det är ju jättefarligt! :-(

2010-02-09 @ 00:03:52
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0