Jag HATAR kläder.

Jag HATAR verkligen kläder. Varje dag så öppnar jag garderoben och inser att jag måste välja vad jag ska ta på mig.
I min garderob ligger det dessutom ett X antal för få brallor.
Nu tog jag på mig byxor jag bara blir irriterad på *känner mig som 5 år igen*och de klämmer och är bara allmänt grisiga mot mig. Jävla byxor!!
Jag har 1 par byxor jag gillar och resten - DRA HELVETE! Långt här ifrån!
Sen tycker jag tajta kläder är mycket tråkiga, elaka och jobbigare än jobbigast.
Nä, det blir gårdagens jeans igen, för irritationen som växer inom mig pga brallorna, den är bara onödig och extremt lätt att åtgärda. Dessutom tog jag en tröja som är väldigt ful egentligen.
Ge mig mjukisben, mjukis kläder och bara må gott!

Jag behöver shoppa, snygga och bra kläder som gillar mig och jag gillar dem tillbaks.
Fan.... Jävla skit dag det här blev. Jag hatar jeansen jag har på mig nu. HATAR HATAR och HATAR.

Nä nu påpekar Alve för mig - Baaada, Bada, Baadaaa..

Kommentarer
Postat av: Puff

Åh jag vet hur du känner dig! Typ ALLA kläder som ajg har klämmer åt på fel ställen. Därför fluktar jag omkring i morgonrock och nattlinne på helgerna. :D

2010-02-12 @ 07:29:36
Postat av: Cecilia

Ja, det där är ju exakt samma problem som här. Jag har bara ett par jeans att ha. Resten är för trånga. De fastnar på låren. Så det är att välja mellan mina enda jeans eller mjukbrallor med hundknän (som man inte vill visa sig ute i). Likaså tröjor. Inte vill man ha tröjor som framhäver det som finns kvar av bebismagen heller. Nä fy, kläder är jobbigt nu!!!

2010-02-12 @ 07:51:38
Postat av: Malla

jag är inget stort fan av jeans jag heller. jag avskyr att prova jeans då jag ska köpa och gör man inte det så passar dom garanterat inte då du sen väl köpt dom. jag äger 3 par jeans, alla är typ 5 år!

2010-02-12 @ 08:19:25
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: IDAAA

sv: eeh tror du jag orkar ta massa kort varje dag eller?

2010-02-13 @ 09:34:07
URL: http://bauwtakladd.blogg.se/
Postat av: Hellyh

Know that fuckin' feeling!

2010-02-15 @ 10:02:45
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0