Jag bara undrar....

Finns Didriksons nya vårkläder att beställa redan nu?
Jag har kikat lite men inte hittat, vet nån av er?

Sorry för Sveriges sämsta update idag. Haft fullt upp hela tiden liksom.

Utvecklingssamtal med Jonna, gick bra för henne. Men det är ju som vanligt ;oP
Det enda hon skulle öva på var att åka mer skidor, haha.

Sitter på jobbet nu, har lite hemlängtan.
Blev så sugen på att göra om i tjejernas rum där nere och fixa och trixa med allt annat. Jag behöver en förändring i hemmet, allt känns bara tråkigt och överdrivet och rörigt.
har känt så länge nu, men jag hinner ju aldrig fixa med det.
Den här veckan skulle jag ju bara jobba torsdag och fredag 8-15.30 men nu jobbade jag tisdag 7-16, onsdag 15.00-08.30 (natt pass) och imorgon fortsätter jag bara jobba till 15.30. Så jobbar jag fredag 8-15.30 och sen söndag 7-14. Så blev min 'nästan lediga' vecka. Totalt O-Ledig.

åhh, jag e lite små avis på Jannikes vagn, eller Lokes kanske man ska säga egentligen.
En Brio Sing tror jag det var. Verkar kanon bra i alla fall. Men jag ska INTE köpa nån mer vagn nu ;oP

Fasen vad jag skulle vilja skriva ett inlägg om bajs - men jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Malla

Fasen så du jobbar! :)

Jag är skitsugen på att göra om ngt..vet bara inte vad!

2010-02-11 @ 07:23:37
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Anneli

Snälla kan du inte skriva ett inlägg om bajs =) För min skull

2010-02-11 @ 13:22:19
Postat av: Puff

Åka mer skidor - bara i Norrland, kids. ;)

Vi är förundrade över att vi kan åka pulka och skridskor här nere denna vinter. ;)

2010-02-11 @ 14:39:51
Postat av: Mamma till Loke ツ

HAHA ja jag vet att du e AVIS den e asss skön att köra provade den ute idag o du den var KANON att köpra o man kommer fram över allt med den hihihii..

ja du får la prova att köra den nån gång (Så lär du skaffa en själv hihi)



Kram

2010-02-11 @ 19:33:46
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0