Hata räkningar... MEST!

Usch vad jag hatar räkningar.
Det är så himla tråkigt.
Betalade precis 2 stycken nu som jag totalt glömt bort men som är viktiga räkningar (dagis & hem telefonen).
Tur jag kom på det nu, så man slipper påminnelse avgifter osv.
Telia drog via autogiro förut, men helt plötsligt slutade de göra det!?
Fattar inte varför... har ju haft pengar på kontot så det ska gå dra, men icke picke. Jaja.
Bara att betala den jäkla rackaren till räkning som dimper in varje månad då!
Nä, nu är pengarna 'slut' i princip. Finns ju såklart till bensin & mat och sånt man måste ha.
( Och lunch med Anneli på måndag !! )

Det går fan bra med dieten nu, haha. Magsjukan tog bort mitt sug efter mat helt och hållet.
Men jag äter ju såklart något, men varm mat gör mig illamående. Hoppas det går över snart.
Men jag brukar ju inte komma igång med maten ordentligt efter en magsjuka förrän efter kanske 7-10 dagar. Ganska drygt!! MYCKET drygt egentligen.

Nu är jag trött, ska sova snart.
Imorgon är Alves första heltids dag på dagis = 7.15-16.15
Men det klarar han nog galant lill skrutten, han behöver lite dagis nu för han blir så himla rastlös med oss.
Går och hämtar skorna i hallen och vil UUUUUT, haha.
Han älskar att åka bil.

Igår var han så himla rolig, Alve.
Vid middagen åt han typ inget (Spagetti & Köttfärssås) och när vi gick från bordet tok grinade han skit länge, gick och drog i mina ben osv. När jag lyfte upp honom så pekade han på kylen och där skulle han såklart ha risgrynsgröt! Det är hans nya favvo, han äter det utan att spilla i princip och bara skrattar som en tok när han får en tallrik med det. Ganska roligt att se. Haha.

Kommentarer
Postat av: Hellyh

Vilken liten sötgris han är Alve. =)

2010-02-02 @ 22:18:51
URL: http://hellyh.wordpress.com
Postat av: Malla

haha vilken sötis :)

jadu räkningar är inte kul, jag hade glömt bort csn räkningen men kom på det igår som tur var :)

2010-02-02 @ 22:22:43
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0