Green Room!

Idag när jag kom hem från jobbet har Roger & tjejerna fixat klart Alves rum. Det blev jätte bra, super fint.
Ska försöka komma ihåg att ta bilder och lägga upp.
Den gröna färgen blev jätte fin i det rummet.
När Alve såg rummet blev han helt speedad och rejsade järnet runt i det o drog och slet i alla bilar, kastade boll och var allmänt crazy.
Så nu ska jag tillbringa kvällen i Ellas blivande rum, ska försöka mig på att rensa ur alla gamla leksaker som inte används och dela upp sakerna mellan rummen typ. Förhoppningen är väl att Ellas rum ska börja på att bli klart imorgon, så det mesta är klart innan helgen.
Så snart kan jag lägga ner all energi till att planera hur det ska vara i Jonnas rum. Det kommer att ta lång tid att fixa det men det är det ju lätt värt.
Hon längtar super mycket nu!

Roger - Han har fan bättre inrednings ögon än mig, men han använder sig inte av dem. Han städar bättre än mig med, han är mer effektiv liksom. Orättvist....
När jag städar börjar jag i fel ände, städar på hundra ställen samtidigt och kan tycka att en låda är det viktigaste i 20 minuter. Jag terapi städar, kan man kalla det.


Kommentarer
Postat av: Mamma till Loke

Ja men de e ju så o jag orkar inte ta reda på lösen jag skiter i de ist...

vem orkar liksom.

vill dom att jag ska ha så får dom ge mej haha..



Ja jo visst kan jag göra de men känner att jag inte vill ha en sån vagn ännu heller efter som de inte e bra att vända små barn så tidigt så då kan jag köpa nån begagnad o sen när jag känner för de så kan jag ju sälja den o kanske köpa en ny! men de återstår att se...=)

Kram kram

2010-02-03 @ 23:16:08
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Hellyh

Jag vill se pics på ALLA rum! Jag är jättenyfiken!

2010-02-04 @ 15:20:46
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0