Brrrr, jag fryyyyser.

Fan vad kallt det ska vara. Och JAAAAA, man får klaga när det har varit såhär kallt såhär länge!
Det e ju fan 25 minus idag IGEN och det känns som man inte gör annat än hämta ved och elda hela tiden och ändå är det bara KALLT! Det går ju inte ens vistas utomhus utan att få döds ångest typ.
Hämtade 3 säckar ved förut och jag dog ju nästan i alla fall.

Är fortfarande seg efter magsjukan, mår illa vid tanken på att äta något, men jag har i alla fall druckit lite proviva och coca cola idag. Är inte magsjuk längre, men det tar väldigt länge innan min kropp återhåmtar sig efter en magsjuka. Så är det varje gång...
På Roger och Alve tog den om idag. Alve vaknade 6.10 och sket så det stod härliga till... Bajs ungen min.
Så jag tror jag försöker att svälta ett tag till för att slippa att det tar om, om inte annat!

Jag måste till affären idag och köpa sånt som behövs hemma. Typ lite mjölk, frukt och sånt.
Men vem fan vill till affären när det är såhär kallt? Huuuuga.
Bilen kommer garanterat inte ens starta!
MÅSTE komma ihåg att sätta i motorvärmaren ikväll så jag tar mig iväg till jobbet imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mamma till Loke

hej gav 100 kr för den o den e nice ju=)

tråkigt att vara sjuk...

ni får ju ta o bli friska nu.



kram

2010-02-01 @ 12:47:48
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Malla

Ja fy faan vilket väder, så less jag är!!

Om du märker att du fått en ny prenumerant nu så är det jag :)

Nu är det väl dags att elda lite!! :S

2010-02-02 @ 11:31:32
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0