Började dagen med att klanta mig.

Försov mig, jag hatar att försova mig!!
Sen hade vi bestämt att Alve skulle få vara hemma idag eftersom det går så mkt magsjuka.
Ringde dagis - Det var stängt idag pga planeringsdag. TUR att jag inte plockade med honom när jag for på jobbet. Då har jag fått åka hem med honom igen vilket skulle ha tagit ca 30 minuter extra, perfekt på en dag man redan försovit sig på ;oP
Kom till jobbet i tid (men det brukar jag ju iofs göra).

Haft en bra dag på jobbet, lugnt o skönt.

Kom hem, fullt ös och busiga barn.
Försöker pott-träna Alve lite nu, känns som det är dags att göra det. han vill ju sitta på pottan också. Han har både kissat och bajsat där, men det beror nog allra mest på slumpen, eftersom han inte är medveten om när han kissar ännu. När han ska bajsa börjar han att visa det innan det är dags, därför han lyckades bajsa på pottan.

Nu ska jag lägga Alve och passa på att vila lite själv också.
Det behövs efter en dag med hårt arbete ;o)

Kommentarer
Postat av: Hellyh

Snacka om tur! =)

2010-02-16 @ 12:20:28
URL: http://hellyh.wordpress.com
Postat av: Sofie

Mm, å tur att han fick en potta när han fyllde år ;)

2010-02-16 @ 21:10:33
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0