Bara massa surr!

BVC idag. Blåsljudet var borta nu. Så det berodde på infektionen i kroppen sist, som vi trodde =)
Han vägde nu vid 18 månader 12700 och är 82 cm. Ganska kort liten fis. ;oP

Idag blir det inget kort. Sitter på jobbet nu och där finns det inga kort !
Trist men sant.
(H, en bild på vår filmsamling.... Den ligger nerpackad i kartonger just nu..)

Imorgon är det utvecklingssamtal med Moa.
Efter det ska jag på stan en sväng, shoppa present till Rogers systers dotter.
Alve och Moa får följa med och shoppa. Längesen Moa var med mig och gjorde något så hon får följa med.

Nu är jag trött och ska sova strax. Over and Out.

Kommentarer
Postat av: Mamma till Loke ツ

hahaa ja du de kan man ju lätt säga att de blir..

men jag funderar la på att åka ner ändå...



kram

2010-02-18 @ 23:35:39
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Puff

Skönt att det var borta!

2010-02-21 @ 00:51:33
Postat av: Hellyh

Vad bra att det var borta! :-) Vad stor han är, fast det har han i och för sej alltid varit om man jämför med L. :-)

2010-02-23 @ 16:25:43
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0