Äntligen helg, en stund i alla fall.

Ledig imorgon, myskväll ikväll, kan det bli bättre?
Sjuka barn har jag också, men det kan ju faktiskt vara lite mysigt det med. Det är massor av mys med sjuka barn!
Alve hade somnat 3 gånger i soffan idag och nu sover han för natten.
Han sover gott i sitt rum, han sover hela nätterna och det är UNDERBART!
Med tanke på att han sovit mellan mig och Roger i 1 1/2 år nu.
Wohooo, SPACE liksom ;oP
Jag känner mig inte som en sönder bankad bäver på morgonen när jag vaknar, jag kan röra mig i sängen.
Haha...

Chili Con Carne till middag idag. Super gott och starkt, precis som det ska vara.
Barnen åt ju såklart nästan inget. Men man kan inte gilla allt.

Jag har vissa perioder som jag saknar pappa så hjärtat vill gå sönder i en miljon bitar och jag bara vill skrika rakt ut.. Kan man inte få låna tillbaks en ängel några minuter?
Älskar dig...


Kommentarer
Postat av: Mamma till Loke ツ

Skönt men mys kvällar..

ååå men dåligt stor säng ni ska ha fått nu haha.



Förstår dej gumman lider me dej önskar jag hade kunnat gjort nåt för att minska din Märta......



Japp tre tänder där nere... vänster igen nu..=)



kram

2010-02-12 @ 21:53:09
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Mamma till Loke ツ

Ja men visst den har jag kollat på jätte länge..

ja jeansen med..=)



kram

2010-02-12 @ 21:54:22
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Skönt med utrymme i sängen :) Petter sover i sin säng jämt, jag skulle inte klara av att ha han i sängen. Han fäktar och grejjar hela tiden. Tror vi alla sover bäst nu :)



Förstår att det är tomt efter C :( Fy så trist det är.



Kram till dig

2010-02-12 @ 21:58:37
Postat av: Cecilia

Åh vad jobbigt när de blir sjuka och så blir det så :(

Men nu kan ni njuta du och "gubben" :D



Ja, man kan ju undra varför vissa inte kan få finnas kvar. På det viset är livet inte rättvist.

Jag antar att det är något man aldrig helt kan komma över när någon av ens föräldrar går bort.

2010-02-12 @ 22:04:13
Postat av: Malin

Satt häromdagen och insåg (igen) att pappa aldrig kommer få lära känna John... det kändes fan inge kul.

2010-02-12 @ 22:07:43
Postat av: Mamma till Loke ツ

Okej ja

Ja men då visar de ju sig att dom måste var släkt haha



Ja jag Önskar bara att jag hade haft lite mer pengar så man hade kunnat shoppat kanske lite till sig själv med...

men de går lätt till att man går in till barnavdelningen ist för vuxen hihiii...

men vill du ha sällskap nån dag iveckan så kan du ju hojta så kanske jag följer med...=)



Kram,

2010-02-12 @ 22:50:43
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Hellyh

Vilken fin bild. <3

2010-02-15 @ 10:05:29
URL: http://hellyh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0