Vad fan är det som har hänt?

Seriöst, visst måste jag ta tag i det här nu?
Jag tycker ju att det är ganska roligt att blogga...
Så varför ska man ha en form svacka då för?

Livet det har sin egna berg-och-dal bana med mig just nu, men jag känner att åkturen kanske är på sista svängen nu, för ett tag i alla fall.

BVC idag med Lill Alve.
Ingen längd och vikt, det gjorde vi sist.
Men vaccin och lyssna på hjärtat osv.
Blåsljudet var såklart där, så nu har vi fått en remiss.
Fick remiss för pungen som hon inte hittade några kulor i, fast hon är läkare och vad har läkare?
Jo, men kalla fingrar... Kombinationen är inte den bästa ;o)

Imorgon ska jag shoppa, mat och alkohol till på lördag.
För då blir det party med brudarna.
Blev lite färre tjejer än jag trott från början, men folk har ju ett liv också!
Synd bara att folk har ett liv just på lördag...

Nu ska jag flumma vidare.
God Natt

Kommentarer
Postat av: sofie

Håller tummarna för att de går bra när ni åker med Alve till barn, och hoppas att de hittar någon anledning till allt som vart!

2010-04-23 @ 09:25:36
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Postat av: Jess

Stackars alve! Hoppas det blir bra å att kulorna hittas fram! Saknar dig!kram hoppas du får roligt å har en bäst kväll i morgon!

2010-04-23 @ 15:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0