Halloween kalas imorgon..

Imorgon ska Ella ha födelsedags kalas, Halloween födelsedags kalas! Hoppas att det blir bra.
Vi har fixat med övervåningen ikväll, satt upp spindelnät och ballonger och döskallar. Blev helt okej, tjejerna är skit nöjda!
Jag har karvat pumpa, den blev inte sådär super bra, men det är första gången och den duger fasiken för sitt ändamål, så jag är nöjd!!
Delat godis påsarna, I hundbajspåsar eftersom ett troll inte kan ha godis i Bratz påsar, typ.... Haha. Tur att det inte står hundbajs på dem, eller så hade det varit lite kul. Jag & Ida gjorde en karta till barnen med, för dem ska leta efter 4 bokstäver som blir ett lösenord som dem ska säga till trollet för att få sitt godis... Hihi.
Sen blir det ju glass och middag. Middagen blir Häxhår med mögelsås och fladdermusblod=Spagetti med köttfärssås. jag hittade svarta spagettisar, skit kul ju. När jag ringde hem till Ella o berättade vad det blev för mat höll hon på dö, haha. Tveksam till att tjejerna kommer äta ihjäl sig, Haha.

Idag har jag och Ida varit till pappas grav och kikat, mamma hade tänt ljus och gjort fint. Vi var till Moffa och Gammomma med. Pappa har en jätte fin plats!!

Idag när vi handlat så fick jag inte igång bilen, startmotorn dog.. bajs.
Men Totte kom och räddade oss, så vi kom hem!

Alve har fått ögoninflammation, lill skruttas. Jag sa att han får vara 'evil eye' imorgon... Haha.
Han är knall röd i ögat och svullen, ser lite roligt ut faktiskt, om man nu ska dra fram det komiska i det hela!

Nä, nu ska jag sova så man orkar med morgondagen, behöver rejääält med energi för att palla barnkalas, sen direkt när det är slut bär det iväg till jobbet!

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0