WOW värsta blogg toppen...

Eftersom jag haft en blogg svacka i ett X antal månader måste det här vara blogg toppen då?
För nu skulle jag kunna skriva hur mkt som helst... Iofs inget vettigt men ändå....
Egentligen skulle jag ha haft klädparty på onsdag, men om inga fler anmäler sig kommer det inte bli av. Folk är helt enkelt alldeles för upptagna. Wild Mango var det, om någon undrade. Jätte snygga barnkläder... Synd bara att såna klädparty kläder är så jäkla dyra.

Jag har fått en fråga, som jag grubblar på lite titt som tätt... Jag hatar när det är något man går runt och tänker på mycket, sånt som måste grubblas på, typ. Men jag funderar & funderar....

På onsdag är det löning, ska åka på jysk då o köpa en skit snygg hylla som jag kikat på flera gånger, nu hade dem säkt den med 49:- oxå så då slår jag väl till då, ett steg på vägen till att tjejerna ska bli lite mer organiserade på morgonen!

Den kommer passa skit bra i hallen, eller hur?
Brukar aldrig handla möbler på Jysk, men den här gillar jag som tusan.... Kanske barnen slutar kasta allt på golvet, jag lever i förhoppningen om att den här fina hyllan kommer få dem att vilja hänga upp jackan och lägga mössor och vantar i sina korgar. Är förhoppningarna helt förgäves?

 


Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja men de e ju en sån som jag vill ha fast i pall men dom e ju så jävla dyra så de lär ju inte hända på länge...haha....



jo om klädpartyt så e de ju lite långt för mej att ta mej själv...Annars så hade jag gärna kommit..



Kram

2009-11-23 @ 16:52:45
Postat av: Lina

Men Jannike, den e inte sååå dyr där, skit snygg dessutom. jag funderade med på en sån, men insåg snabbt att vi kommer inte kunna ha en sån pga Mr. A som kommer riva o slita ut allt man lyckas samla ihop i den, haha

2009-11-23 @ 17:41:58
URL: http://pupplina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0