work work work...

Ska jobba 2 nätter i rad nu, sen jobbar jag kväll hela helgen på mitt andra jobb!
Lär vara rätt seg efter helgen... ;oD Fördelen med att jobba kväll på helgerna är att man iaf får lite sovmorgon. Heliga helger, typ.

Igår när jag la mig så vaknade Alve till o blev gaaalen, han blir det när han blir väckt.. slåss, river o nyper, så han lyckades göra ett rivsår på min näsa, prutt unge. Han hade den nagel som var tok vass, den var lite 'trasig' självklart var det den nageln han rev mig med. aj aj.

Herr stoppa-allt-jag-kan-i-munnen fick idag tag i Moa's stopp och väx, han blev tokig, typ panik, smakar ju riktigt illa! Så han kanske sluta sno saker o gnaga på nu i en kvart iaf.

Nu ska jag städa, innan jobbet.

Bye

Kommentarer
Postat av: Jannike

Japp vi åker in o kollar imorn..

kram

2009-11-05 @ 00:38:40
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0