Varför lyckas jag aldrig?

Fan vad less jag blir.... Barnen har julmarknad i skolan på fredag och jag tänkte bara negerbollar och göra lakritskola. Negerbollarna blev skit goda, gjorde lite större och satte 4 st i varje påse och knöt ihop med fina band. Lakritskolan blev såååå misslyckad så det är inte klokt, iofs trodde jag inte annat när jag gjorde den på vaniljvisp istället för grädde. haha... Hade ingen grädde hemma, så jag tänkte 'Whatta fuck, jag testar' och det gick inte alls, så testa aldrig det. Så nu får jag göra det imorgon och lämna in på fredag istället. Man skulle lämna in imorgon egentligen, men det lär ju inte göra sååå mkt, är väl mest bara för att alla inte ska komma med allt på fredag när marknaden är. Förra årets marknad blev lyckad och vi fyndade tunnbröd osv. Iår jobbar jag, men tänkte skicka iväg Roger åtminstone, tunnbröd o gott godis!

Har grävt upp mina jultidningar jag köpte av tjejerna eftersom jag hämtade ut paket nummer 2 idag. Hade shoppat roliga saker, synd att man vill shoppa mer bara.
*Pajer-Mat och dessert (mmmm, Paj craving)
*Hälge slår tillbaka! (Humor)
*Herrarnas krystade dassbok (till Roger)
*Damtoan (till mig)
*Familje almanackan 2010 (Organisation FTW)

Appropå organisation, Hyllan jag ville köpa på Jysk var slut.. CRAAAAP!
Hon sa att vi kunde boka en om vi ville men att hon kunde inte lova att vi fick en eller när, så då sket vi i det, jag som ville ha den där. Förslag på liknande hatthyllor till tjejerna, tack!!!

Nu ska jag spela Need For Speed - Underground.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0