vad är felet med vissa människor?

Vissa människor slutar aldrig att förvåna en, tillslut står man bara där och ser på medan vissa gör mer och fler konstiga saker. Jag kan bara inte förstå vad såna människor tänker med....!?
Det enda som händer är att jag blir mer och mer övertygad om att jag har rätt i vissa saker och resonerar helt jävla sagolikt jämfört med vissa andra idioter!!
Jag är helt enkalt sagolik. Eller nåt ;oP

Annars flyter det på som vanligt med jobb, jobb och jobb, whatta life. Men det är nice när man får lön iaf, måste jag erkänna att jag tycker. Men den här månaden räcker inte lönen långt tyvärr. Men så är det ibland, vissa månader är värre än andra helt enkelt.

Om en månad sitter vi o sörplar paraply drinkar och njuuuuuter, kan det bli mer perfekt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0