Tradera...

Jag är en riktig jäkla Tradera galning. Hittar alltid något skoj där! Nice när man kan vara lite miljö vänlig och köpa begagnade saker ibland med, speciellt när det finns så mycket att välja på med. Köpte för en stund sedan 3 mössor och 4 handskar till tjejerna för 62:- och då var det någon märkes mössa och ett par Everest handskar. Skicket på det man köper brukar oftast vara typ så som det ser ut efter ett barn använt det typ en vecka eller efter första tvätten. Så jag tycker det är kanoners!
perfekt när man bor 4,5 mil från stan oxå att kunna handla en del saker utan att behöva åka den sträckan först, dessutom gillar jag inte att gå på stan så mycket så det är perfekt för mig.

Händelserik eftermiddag/kväll på jobbet, men nu är det lugnet efter stormen så det är skönt...

På torsdag är det personalfest... Jobbat här i snart 4 år och nu är det första gången det är personalfest, haha. Det var på tiden.

Jo, förresten så tävlar jag om en sjal hos Cim : http://mansondusts.blogg.se/2009/november/tavling-valfri-sjal.html
Tävla ni med, fanns sjukt många olika sjalar att välja mellan och jätte många snygga. Fanns en sjal för varje stil, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0