Sitter o räknar timmar...

Eftersom jag ska vara ledig 10 dagar i december måste jag försöka få ihop timmar så man får en OK lön i januari iaf och jag tror fan att jag lyckats, grym som man är...
Nice när man jobbar på två ställen med så det blir lite variation på jobbandet. Nu längtar jag bara grymt mycket efter att vara ledig. Ska bli underbart att slippa fundera på något seriöst i 10 dagar, eller det blir egentligen mer, för jag tror jag är ledig till den 4 januari eller nåt från den 22 december.

Ibland tänker jag för mycket, nu gör jag det... Alldeles för mycket.
Vad ska man göra när man gör det?
Jag tycker det är ganska jobbigt att vara såhär 'tänkig' och fundera på något hela tiden, jag vill vara lite fri och avslappnad ibland, skulle vara underbart....

Kommentarer
Postat av: malin

jag trodde jag var ensam om att mala sönder hjärnan :)

2009-11-29 @ 10:34:10
URL: http://znuzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0