Otroligt nog, en lugn morgon.

Som sagt, mitt pissiga morgon humör brukar ofta förstöra halva dagarna här. Men IDAG gick allt perfekt, trots att jag hade ställt klockan på 5.30 för att ha tid på mig att vakna till liv och somnade om istället för att vakna den vanliga tiden - 6.30. Klev upp, väckte tjejerna som klev upp direkt trots att det blev sent igår pga besök och att Jonna ville lägga in musik i hennes nya Mp3 när dem hade åkt hem. Så vid 21 blev det god natt!
Gymnastik kläder till tjejerna packade jag medan de åt frulle, vilket de gjorde tyst och lugnt. I vanliga fall brukar de skrika på varann mer eller mindre och prata mkt högt. Jaja... hur som helst, mitt morgon humör var bra idag!

Nu eldar jag lite, lite kallt i luften inne liksom & då är det skönt med en värmande brasa. Alve står och tittar på brasan och njuter, han älskar att titta på elden!

Störande att det är Rorri på Nickelodeon kl 6.40 på morgonen, jag glömmer bort det JÄMT och Alve vill se det... Sådär är det jämt när det är något bra program. Moa ville se Miffy förut och det började typ 5.20 på morgonen eller något sånt sjukt, vem fan e uppe den tiden och ser på barn program?

VIIIIINTER... jag älskar inte direkt snö, men jag HATAR regn, så nu får det mer än gärna komma snö istället.

(Idag ska jag göra lakrits kola - MED grädde ! )

Alve tröttskrutt:


Tävlar hos Sophie : http://flerbarnsmamma.se/?p=4073
Tävlar om en skiiit söt filt+kudde i ett.. Var med du oxå vettja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0