My brain is killing me...

Fan vad min skalle gör ont, känns typ som att hjärnan sväller upp och trycker på eller nåt. Obehagligt och gör ont som attan, det är ju bara huvudvärk, men en störig sådan.

Snart kommer R hem från stadsbesök och då ska jag ta med mig några barn och åka på Idrottsskolan i Häggenås. Efter det så ska jag göra lakritskola, med min svullna hjärna, lutar åt att det går åt helvete idag igen.

Nu kommer Alve & luktar skit...

Joo, idag kom mina filmer från Lovefilm, så vi ska se Mirrors ikväll. Har inte sett den förut, sen tänkte jag börja kolla på Desperate Housewives första säsongen, tittade inte på det då så det ska bli roligt. Nästa serie är Lilla huset på prärien, haha....

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja men självklar så vill vi ha nåt som ni handlat utomlands=)

HAHAHA näää jag vet inte ha nån hundvalp de får han skaffa hemma hos hans mamma haha....



Vad önskas hemma hos er då?

ska vi köpa till dom vuxna som vanliga lr?

kram

2009-11-26 @ 17:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0