Lakritskola.

Sitter i köket i min ensamhet med datorn och kokar lakritskola, blir det inte bra nu kommer jag inte koka det färrän jag är 60 bast - tidigast.
Dricker en Zeunerts Julmust och njuter.
Imorgon blir det jobb hela dagen. Börjar kl 7 i Lit och jobbar till 13.30 sen börjar jag på jobbet i stan kl 14 och jobbar till 16.30 på lördag... Jeeeey!!

Sen blir det film, sen sooova. Egentligen skulle jag behöva sova nu, sjukligt trött!

Ella fick en t-shirt på idrottsskolan idag, man fick det när man varit med 8 gånger tydligen. Hon var jätte glad över den iaf, toppen toppen.

Alve har börjat prata mer och mer nu, säger jätte många ord och försöker säga sånt han inte sagt förut. Han är medveten på ett annat vis oxå, han kan klättra upp i soffan, kolla mot garaget och ropa 'paaaappaaaa Brumm' om inte Roger är intte/hemma för Alve tror att han är där ute då, haha.

fan vad drygt, som vanligt har jag totalt glömt bort min Tradera räkning, betalade den idag på förmiddagen eller om det var igår kväll, hur som helst så stängde T av kontot idag vid 17.30... drygt. Men då slipper jag ju sitta där och glo nåt i helgen iaf, haha. Hittar ju bara en massa 'fynd' i alla fall som kostar pengar.

Nu dör  batteriet i datorn strax..

Kommentarer
Postat av: Jannike

JA men de låter ju jätte bra...



Hihii ja jag vill ha många klappar haha nä då.

Ja men de kanske vi gör,,,



Kram

2009-11-27 @ 11:01:05
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0